سرمایه گذاری در ساخت کارخانه های تولید تجهیزات پزشکی

نمایشگاه ها

نمایشگاه "ایران هلث"
نمایشگاه بین المللی تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی، آزمایشگاهی، دارویی و خدمات سلامت ایران هلث با هجده  سال سابقه، به عنوان دومین رخداد بزرگ در حوزه تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی، آزمایشگاهی، دارویی و خدمات سلامت در منطقه است که بصورت سالانه در حوزه سلامت و با مجوز سازمان توسعه تجارت ایران و همکاری شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی جمهوری اسلامی ایران و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، اردیبهشت ماه هر سال در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می گردد و سالانه بیش از بیست هزار نفر از این نمایشگاه بازدید به عمل می آورند.نمایشگاه بین المللی ایران هلث، فرصتی را فراهم می آورد تا فعالان این حوزه بتوانند ارتباط بهتری با مدیران بیمارستان ها و مراکز درمانی در سطح کشوربرقرار کنند. همچنین شرکت در نشست های تجاری و کنفرانس ها و برنامه های جانبی، می تواند علاوه بر ارتقاء سطح دانش و آگاهی تولیدکنندگان و پژوهشگران، بستر مناسبی جهت آشنایی، تعامل و توسعه شرکت ها فراهم آورد. به نمایش گذاشتن توانمندی های صنعت سلامت ایران، رونمایی از فناوری های روز دنیا، ارتقای توریسم درمانی، حمایت از تولیدکنندگان و کارآفرینان نخبه و ارتباط با مراکز درمانی و آموزشی، از جمله اهداف مدنظر جهت برگزاری نمایشگاه است.شرکت نیامش با حضور موفق خود در این نمایشگاه توانست فرصتی را برای ارتباط بهتر مشتریان ایجاد کند.





نمایشگاه" عرب هلث"
نمایشگاه تجهیزات پزشکی "عرب هلث" در تاریخ 30 ژانویه الی 2 فوریه سال 2017 در مرکزتجارت بین المللی شهر دبی امارات برگزارشد. این نمایشگاه  که بزرگترین نمایشگاه  تجهیزات پزشکی در منطقه می باشد با حدود چهارهزار و پانصد شرکت از هفتاد کشور جهان آخرین دستاوردهای تولیدی و تحقیقاتی در زمینه تجهیزات پژشکی  را ارایه دادند. نمایندگانی از کشور ایران نیز در این نمایشگاه حضورداشتند  تا بتوانند موقعیت کشورایران را در تولید معرفی کنند.هرچند که این شرکت های ایرانی نیم درصد از شرکت کنندگان کل این نمایشگاه را نیز تشکیل نمی دادند ولی این حرکت خود جوش که زیر نظردوستان بزرگوار مجله مهندسی پزشکی ،اتحادیه صادر کنندگان تجهیزات پزشکی و انجمن تولید کنندگان  تجهیزات پزشکی صورت گرفت جای تحسین و توجه داشت. شرکت "نیامش" با شرکت فعال خود نسبت به شناسایی توانمندی های کشور در خصوص سرمایه گزاری و تولید تجهیزات پزشکی اقدام نمود.



نمایشگاه "کمپامد"
این نمایشگاه هرسال در تاریخ یاد شده با چهارروز برپایی ، پذیرایی بازدیدکنندگان و شرکت کنندگان است
که بزرگترین نمایشگاه "تکنولوژِی تجهیزات پزشکی " می باشد.شرکت "نوایده اندیشان ماشین سازی حسینی ، "نیامش" توانسته در دو سال پی درپی حضور درآن رانشان دهد و سبب سرافرازی ایران وایرانیان شود.

نمایشگاه "ایران پروژه" در کشور آذربایجان 
دومین نمایشگاه تخصصی ایران پروژه بهمراه بیزینس فروم ایران و آذربایجان با محوریت نفت، گاز، پتروشیمی و ساختمان، تجهیزات پزشکی، صنعت برق، آب، صنعت غذا، بانکداری، صنعت کشاورزی،،صنایع خودروسازی، حمل و نقل ریلی، گردشگری، توریسم درمانی و صنعت بیمه را با هدف توسعه روابط میان ایران و آذربایجان برگزار در سال 2016 در کشور آذربایجان برگزارشد .


نمایشگاه "Broker Expo"
هفدهمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری و اولین نمایشگاه کارگزاران تجاری (broker expo)  که در تاریخ   25 الی 28 آذر ماه 95، در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران برگزار شد.
از اهداف اصلی این نمایشگاه میتوان هم راستا کردن ارتباطات بین‌المللی، تقاضای فناوری، عرضه پژوهش و فناوری، کارگزاران و سرمایه‌گذاران حوزه پژوهش و فناوری را نام برد. در ایام برگزاری نمایشگاه، بیش از 77 میلیارد تومان قرارداد فروش محصولات فناورانه و انتقال دانش و فناوری بین دانشگاه ها، پارک های علم و فناوری و شرکت های دانش بنیان بخش خصوصی به امضا رسید.


نمایشگاه "کیش اینوکس"
نمایشگاه فرصت های سرمایه گزاری در کیش برگزار شدهشتمین نمایشگاه بین المللی معرفی فرصت های سرمایه گذاری  کشور و سومین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک، بیمه و خصوصی سازی  در جزیره کیش برگزار شد. هدف از برگزاری این نمایشگاه بین المللی، معرفی قابلیت های نهادهای مالی داخلی و خارجی، توانمندی ها و دستاوردهای بازار سرمایه، پول و بیمه کشور، ارائه خدمات نوین بانکی و بیمه ای، افزایش ظرفیت ها برای رقابت بازار پول و سرمایه کشور با بازارهای مشابه منطقه  و معرفی فرصت های سرمایه گذاری بود.  همچنین جلب مشارکت بخش خصوصی و سرمایه گذاران داخلی و خارجی، ارائه جدید ترین الگوهای تامین مالی برای طرح های سرمایه گذاری و تبادل اطلاعات فنی و تجاری بین سرمایه گذاران و مجریان طرح های سرمایه گذاری از دیگر اهداف در نظر گرفته شده جهت این رویداد بود که تحقق پیدا کرد.