سرمایه گذاری در ساخت کارخانه های تولید تجهیزات پزشکی

پرسش‌های متداول

سوال-برای سرمایه گذاری دراین صنعت به چه تخصصی نیاز است؟

 

پاسخ-شما برای سرمایه گذاری به هیچ تخصصی نیاز نداری .تجربه و دانش فنی ،مدیریتی ،و بازرگانی همکاران ا درتمامی مراحل پشتیبان شما خواهد بود.

 

سوال- چه محصولاتی برای تولید مناسب تراست؟

 

پاسخ- با توجه به پیشرفت روزافزون صنعت تجهیزات پزشکی محصولات متنوعی در لیست کالاهای با ارزش افزوده بالا قرار می گیرند. 33 سال تجربه شناخت فن آوری های روز دنیا در امر تولید ،دسترسی به بازارهای مواد اولیه و عرضه محصول به ما کمک می کند که بهترین محصولات را برای شما معرفی کنیم.

 

سوال- فروش محصولات تولیدی چگونه است؟

 

پاسخ- با دقت در انتخاب نوع محصول تولیدی بازارفروش وجود خواهد داشت و در واقع محصول یکبار مصرف هیچگاه در انبار ها دپو نخواهد شد.با توجه به سابقه ما در صنعت تجهیزات پزشکی فروش محصولات  شما تضمین شده است.

 

سوال- مواد اولیه را از کجا تهیه کنیم؟

 

 پاسخ- معرفی منابع تامین مواد اولیه جزئی از دانش فنی است.ما همواره تلاش داریم منابع با کیفیت و باصرفه اقتصادی بیشتر را برای مشتریانمان یافته و به آنها معرفی کنیم.با توجه به آشنایی "نیامش" با تولید کنندگان داخلی عمده مواد اولیه از تولید کنندگان داخلی با کیفیت مناسب تهیه خواهد شد .

 

سوال- با توجه به تولیدکنندگان فعلی آیا هنوز هم جای سرمایه گذاری در این بخش وجود دارد؟

 

پاسخ-با توجه به واردات بالغ بر پنج میلیارد دلار ،محصولات در حوزه تجهیزات پزشکی نیاز به تولید داخلی به منظور جایگزینی واردات وجود دارد .نیاز بالای کشور ،تعدد محصولات و پیشرفت فن آوری تجهیزات پزشکی موجب شده است که در اکثر محصولات تنها بخش اندکی از نیاز داخل تولید شود.

 

سوال- آیا دولت و بانک ها از سرمایه گذاری حمایت می کنند؟

 

پاسخ- تولید دراین صنعت به دلیل  رفع وابستگی و ایجاد خود کفایی از حمایت های دولتی برخوردار است و بانک ها نیز در پیروی از این سیاست و به دلیل سود آوری بالا و مطمئن این صنعت وام های قابل توجهی را به سرمایه گذاران عرضه می کنند.در این راستا معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در خصوص معافیت های خاص مالیاتی و همچنین وزارت صنایع و معادن نیز حمایت هایی در جهت ایجاد کارخانه های تولید تجهیزات پزشکی و در نهایت بانک ها با پرداخت وام های با بهره کم فعالیت های اساسی انجام داده اند.

 

سوال-کدام بهتر است :تامین خدمات و ماشین آلات از داخل یا خارج؟

 

پاسخ- فن آوری و کیفیت خدمات و ماشین آلات شرکت نوایده اندیشان ماشین سازی حسینی مطابق با جدیدترین پیشرفت های اقتصادی جهان بوده و علاوه برآن براساس امکانات و نیازهای داخل طراحی شده است. پس علاوه بر صرفه اقتصادی و جلوگیری از خروج ارز و در دسترس بودن خدمات پس از فروش شرایط خاص تولید کننده در کشور تولیدات بومی ارجحیت دارد.بدین منظور شرکت"نیامش" با پروژه های کلید در دست قادر به انتقال تکنولوژی در قالب خدمات فنی و مهندسی و همچنین طراحی و ساخت دستگاه ها و تجهیزات تولید تجهیزات پزشکی می باشد .

  

سوال-آیا امکان صادرات تجهیزات پزشکی به خارج از کشور وجود دارد؟

 

پاسخ- با توجه به بازارهدف پیرامون دریای خزر با 300 میلیون جمعیت و خاورمیانه با 200 میلیون جمعیت و شمال افریقا با 290 میلیون جمعیت که عمدتا از کشورهای اروپایی وسیله پزشکی را تامین می کنند می توان این بازار را در اختیار گرفت . بالا بودن استانداردهای تولید تجهیزات پزشکی در کارخانه های راه اندازی شده توسط نوایده اندیشان ماشین سازی حسینی و نیز نیاز بسیار زیاد کشورهای همسایه همواره بازار صادرات این اقلام وجود دارد.

 

سوال- آیا می توان در مناطقی که نیروی متخصص در انها کمتر است نیز کارخانه تاسیس کرد؟

 

پاسخ- اموزش کارکنان برای تمامی پست ها فنی و آزمایشگاهی قابل ارائه می باشد و دسترسی به نیروی متخصص الزامی نیست.یکی از خدمات ویژه نیامش گماردن یک نیروی مدیریتی جهت اداره کارخانه در شرف تاسیس تجهیزات پزشکی تا رسیدن به آمار ،کیفیت و عملکرد مناسب سازمان شما می باشد .

 

سوال- آیا می توان دارایی های غیر منقول مانند واحد مسکونی تجاری و یا اداری را به عنوان سرمایه استفاده کرد؟

 

پاسخ- بله –امکان مبادله پایاپای اموال غیر منقول برای تهیه امکانات و تجهیزات کارخانه وجود دارد.

 

سوال- آیا کارخانه تازه تاسیس نسبت به کارخانه های قبلی برتری ای خواهد داشت؟

 

پاسخ- بله پیشرفت و روزامدی ماشین الات و فن اوری تولید و اضافه شدن امکانات به روز و متناسب تر با توجه به بازخورد و تقاضای مشتریان کارخانه جات جدید تر را تضمین میکند.

 

سوال- تاسیس یک کارخانه تا چه حد به وقت و انرژی نیاز دارد؟

 پاسخ-شما انتخاب می کنید که چه مقدار و انرژی هزینه کنید .همکاران ما می توانند وظیفه و هماهنگی جهت تمامی مراحل کار را به عهده گرفته و علاوه بر آزاد گذاشتن وقت شما کیفیت انجام کار را نیز تضمین کنند.