سرمایه گذاری در ساخت کارخانه های تولید تجهیزات پزشکی

همایش ها

"اولین همایش بین المللی کارگزاران تجاری"
  امروز موضوع دريافت خدمات تخصصي جهت پيشبرد اهداف تجاري بنگاههاي اقتصادي از موضوعات مورد توجه بوده و اين مهم از فرآيند ظهور ايده ایجاد يك كسب و كار تا توسعه آن مورد توجه فعالان اقتصادي قرار می گیرد. آنچه مسلم است موفقيت در كسب و كار با بهره مندي از خدمات حرفه اي توسعه كسب و كار يا همان دريافت خدمات تخصصي تجاري سازي حاصل مي گردد و در اين ميان نقش بروكرها يا همان كارگزاران تجاري نقشي ويژه و غير قابل انكار است. وجود ۱۰ هزار بنگاه اقتصادی کوچک و متوسط غیرفعال و راکد در کشور كه اغلب به دليل كمبود نقدينگي يا مديريت نامطلوب طي ساليان گذشته دچار مشكلات عديده گرديده اند خود گواه بر اهميت ويژه اين موضوع است

با توجه به اهمیت موضوع انجمن ها و تشکلهای فعال در حوزه کارگزاری کشور با حمایت وزارت محترم صنعت ، معدن و تجارت وهمگام با کشورهای پیشرفته صنعتی برای اولین بار در خاورمیانه نسبت به برگزاری همایش و نمایشگاه بین المللی کارگزاران تجاری Brokerexpo2016 اقدام نموده و تلاش خواهند نمود با ظرفیت بالقوه این رویداد فرصت بهره مندی مطلوب فعالان اقتصادی،سرمایه گذاری ،خدماتی ، صنعتی و فناوری کشور را از خدمات کارگزاران در عرصه های مختلف ایجاد نمایند.

خدمات كارگزاري معرفي شده در نمايشگاه  "Brokerexpo2016"

كارگزاران ثبت (ثبت شركتها، علائم تجاري و مالکیت فکری)

كارگزاران خدمات مشاوره مدیریت و موسسات حقوقي

كارگزاران خدمات آموزش( آموزشهای بازرگانی)

كارگزاران انتقال دانش فني

كارگزاران توسعه بازار

کارگزاران تبلیغات و رسانه

كارگزاران گمرك(ترخیص کاران)

كارگزاران تامين مالي

 كارگزاران بانكي و صرافی ها

کارگزاران بورس و شرکتهای تامین سرمایه

کارگزاران رسمی بیمه و بیمه اتکائی

کارگزاران تهاتر

کارگزاران لیزینگ

كارگزاران صادرات و واردات

كارگزاران خدمات برگزاري همايشهاو نمايشگاهها


چهارمین آیین رونمایی از دستاوردهای شرکت های دانش بنیان 
درچهارمین آیین رونمایی از دستاوردهای شرکت دانش بنیان که در ساختمان صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار شد ،شرکت "نوایده اندیشان ماشین سازی حسینی"،"نیامش" از شرکت های به روز با فناوری های تازه توانست در این نمایشگاه حضور چشمگیر خود را به نمایش بگذارد .در حال حاضر 15 محصول دانش بنیان در شرکت "نیامش" وجود دارد که مراحل ارزیابی آن انجام شده و در آینده نزدیک ثبت آن به عنوان محصول دانش بنیان مراحل اجرایی را می گذراند .
با رونمایی از تجهیزات،از تلاش و کوشش شرکت هایی که دستاورد های تازه خود را برای به کار گیری در صنعت و تجهیزات پزشکی و درمان تجهیزات دیگر آماده شده بودند ،بازدید و مورد سپاسگزاری و قدر شناسی بزرگواران قرار گرفت .
در این رویداد که در سال 95 با حضور "آقای دکترنهاوندیان" رئیس دفتر ریاست جمهوری آقای دکتر حسن روحانی و آقای مهندس اکبر ترکان "مشاور عالی رئیس جمهور و رئیس دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد انجام شد .