سرمایه گذاری در ساخت کارخانه های تولید تجهیزات پزشکی

محصولات پرفروش

ردیفشرحتوضیحات
1خط تولید آمبلیکال کتتر (کتتر نافی)وسیله ای است که برای یافتن ورید نافی جهت تعویض خون به کار می رود .
2خط تولید اسکروکپ(صفربند)این محصول به نوعی صفربند آنژیوکت دارای قابلیت تزریق می باشد به طوری که در زمان عدم نیاز به تزریق مدوام محلول های دارویی و لزوم تحرک بیمار می توان با قرار دادن آن در محل ورودی آنژیوکت ست مواد تزریقی را از بیمار جدا و محل را از آلودگی حفظ کرد .
3خط تولید اتصالات (اختاپوس)اتصالات اختاپوس در اعمال جراحی قلب و بای پس عروق کرونر برای تغذیه ی مناطق دیستال نسبت به محل تنگی و رساندن محلول کاردیوپلژی به ناطق مورد نظر به کار می رود .که می توان محلول کاردیوپلژی را به طور انتخابی به نواحی خاصی از قلب بیمار رساند .همچنین در مرحله ی بعد،بعد از انجام بای پس برای بررسی باز بودن مسیر عروق پیوندی می توان از اتصالات استفاده کرد .
4خط تولید اسکالپ وین 19.21.23.25سر سوزنی است که جهت اتصال سرم به عروق به شکل موقت و در مواردی که حجم کم و مدت کوتاهی برای انفوزیون لازم است و گاهی در نوزادان به کار می رود. باله‌های پروانه ای شکل این محصول با رنگ‌های مختلف که نشانگر تنوع سایز سوزن آن است کاربرد آن را آسان می کند. از این وسیله نباید به جای آنژیوکت استفاده شود ، زیرا استقرار پایدار و مطمئنی در عروق ندارد.
5خط تولید اسکالپ وین تالاسمیاین وسیله در بیماران تالاسمی جهت استفاده از پمپ دسفرال استفاده می شود .
6خط تولید اکستنشن تیوب 15cmاین محصول ارتباط بین ست سرم ،ست خون ،میکروست را از یک سو با آنژوکت و اسکالپ وین از سوی دیگر برقرار می کند به طوری که با کمک آن می توان فاصله بیشتر و ایمنی بین بیمار و مواد تزریقی ایجاد کرد .
7خط تولید اکستنشن تیوب 60-80-110-150cm و دو سرکانکتور و تیرهبا توجه به حساسیت برخی ترکیبات دارویی و مواد مصرفی ،نسبت به اشعه نورانی و تاثیر مضر پرتوهای ماورای بنفش و مادون قرمز بر این ترکیبات می توان به کمک اکستنشن تیوب تیره مانع عبور پرتوهای مضر شد .
8خط تولید اکستنشن تیوب فنریاین محصول ارتباط بین ست سرم ،ست خون ،میکروست را از یک سو با آنژوکت و اسکالپ وین از سوی دیگر برقرار می کند به طوری که با کمک آن می توان فاصله بیشتر و ایمنی بین بیمار و مواد تزریقی ایجاد کرد .
9خط تولید اسکالپ وین گردانC19سر سوزنی است که جهت اتصال سرم به عروق به شکل موقت و در مواردی که حجم کم و مدت کوتاهی برای انفوزیون لازم است و گاهی در نوزادان به کار می رود، باله های پروانه به صورت گردان می باشد که براحتی در محل نصب می شود .
10خط تولید تالاسواین وسیله را می توان به جای اسکالپ وین مخصوص بیماران تالاسمی جهت استفاده از پمپ دسفرال به کار برد .
11خط تولید چست تیوب با تروکاراز این لوله جهت تخلیه مایعات و ترشحات فضای پلور استفاده می شود. با استفاده از این وسیله در مواردی که ترشحاتی مثل خون ، چرک یا مایع در فضای قفسه سینه وجود دارند ، می توان به سرعت مواد پاتولوژیک و فشار اضافی را از فضای جنب تخلیه کرد.
12خط تولید چست الکترود (10تایی)برای سنجش و ثبت فعالیت های الکتریکی و مکانیکی قلب که رابط مستقیمی با یکدیگر دارند از الکترو کاردیو گرافی قلب استفاده می شود دستگاه ECG با اتصال به قفسه صدری از طریق چست الکترودها فراهم می شود به این منظور مورد استفاده قرار می گیرد .
13خط تولید خط کش CVPاین محصول در بخش های ICU و CCU ،جراحی و کلا برای کنترل وضعیت همودینامیک بیماران بدحال کاربرد دارد .(وسیله اندازه گیر فشار وریدهای مرکزی )
14خط تولید درن پن رزو درن کاروگیتاین دو محصول برای تخلیه ی غیر فعال (پاسیو)ترشحاتی مانند خون و چرک از محل زخم های جراحی باز خصوصا در مواضعی که فشار مثبت بافتی یا عضلانی وجود دارد مانند یک ناودان موثر و مفید مورد استفاده قرار می گیرد .
15خط تولید دیسک فیلتر (ایزولاتور)
16خط تولید رکتال تیوباین نوع کاتتر با قرار گرفتن در ناحیه رکتوم ، خروج گاز یا مواد دفعی را آسان می کند. این سوند در اعمال جراحی روده یا در پرتونگاری از کولون برای وارد کردن ماده حاجب مورد استفاده دارد.
17خط تولید ساکشن تیوب 25,35,30 و سر ساکشن برای تخلیه ی خون،ترشحات ،مواد اضافی،از اتصال ساکشن تیوب به دستگاه ساکشن از یک سو و سرساکشن از سوی دیگر استفاده می شود .
18خط تولید ساکشن کتتراین نوع کاتتر معمولا بعد از اعمال جراحی قفسه سینه ، شکم یا سایر جراحی هایی که در حفرات بدن انجام می شوند و برای تخلیه ترشحات و سروزیته‌های بعد از عمل به کار می رود (Drainage catheter) و گاهی اصطلاحاً "‌درن"‌ نیز نامیده می شود. در تخلیه آبسه‌ها نیز استفاده از این کاتترها کاربرد درمانی دارند. از نظر ظاهری کاتتر شبیه سوند نلاتون است اما هر دو سر آن باز است و معمولا یک طرف آن داخل محفظه جمع آوری ترشحات قرارداده می شود .درن ها در جراحی گردن،پستان و قفسه سینه کاربرد زیادی دارند و احتمال ایجاد همانوم و آبسه را کاهش می دهند.
19خط تولید سرنگ انسولینسرنگ 1ML جهت تزریق انسولین به بیماران استفاده می شود .
20خط تولید سرسوزن هیپودرمیک و سرسوزن شستشوسرسوزن به صورت تکی در سایزهای مختلف جهت چندین تزریق با یک سرنگ استفاده می شود .
21خط تولید هیدرودایسکشندر اعمال جراحی چشم پزشکی به خصوصو در عمل جراحی آب مروارید لازم است پس از باز کردن قرنیه،لایه قدامی از عدسی جدا شود تا بتوان بافت کدر شده عدسی را با روش مناسب خارج کرد .
22خط تولید ست سرم ایرونت دار و فیلترداراز این وسیله جهت تجویز مایعات وریدی از طریق آنژیوکت ، اسکالپ وین و ... استفاده می شود. دقت در سالم بودن این ست و اتصالات آن اهمیت دارد.
23خط تولید ست سرم ویژه اتاق عمل دولایهاین نوع ست سرم با بهره مندی از دولایه بسته بندی برای استفاده در اتاق عمل طراحی شده به طوری که وقتی لایه اول توسط پرستار یا تکنسین اتاق عمل باز می شود لایه دوم و ست سرم محتوی آن همچنان در حالت استریل باقی می ماند .
24خط تولید ست سرم رنگیبرای تجویز مایعات وریدی حساس به نور از طریق آنژیوکت استفاده می شود
25خط تولید ست گرم کننده خوناین محصول در هنگام تزریق خون یا سایر فرآورده های خونی به بیمار به کار می رود .
26خط تولید ست تزریق خونبرای تزریق خون یا مشتقات خونی از کیسه خون به آنژیوکت ،اسکالپ وین و یا هرگونه بازنگهدارنده رگ استفاده می شود .
27خط تولید ست تعویض خونبرای تعویض یا تبادل خون بعد از تولد استفاد می شود .
28خط تولید سوند نلاتون (بلند)از کـاتترهایی است که برای تخلیه مایعات و معمـولا برای مجاری ادراری استفاده می شود. این نوع سوند معمولا در صورت نیاز به تخلیه موقت و مقطعی مایعات و ادرار استفاده می شود. همچنین تخلیه ترشحات دهان ، بینی و ریه‌ها در بیمارانی که به طور ارادی قادر به دفع ترشحات نیستند ، با عملی مشابه ساکشن کاتتر توسط سوند نلاتون نیز قابل اجرا است.
29خط تولید سوند نلاتون (زنانه)از کـاتترهایی است که برای تخلیه مایعات و معمـولا برای مجاری ادراری استفاده می شود. این نوع سوند معمولا در صورت نیاز به تخلیه موقت و مقطعی مایعات و ادرار استفاده می شود. همچنین تخلیه ترشحات دهان ، بینی و ریه‌ها در بیمارانی که به طور ارادی قادر به دفع ترشحات نیستند ، با عملی مشابه ساکشن کاتتر توسط سوند نلاتون نیز قابل اجرا است.
30خط تولید سوندنلاتون با کیسه سوندبه منظور تخلیه موقت مثانه از ادرار از سوند گذاری با نلاتون استفاده می شود .کیسه 1500CC همراه این محصول که با روش خاص به نلاتون متصل شده با جمع آوری ادرار به محض خروج از سوند مانع از پراکندگی آن در سطح محیط گردیده و نیاز به سایر وسایل جمع آوری ادرار را مرتفه می نماید .
31خط تولید سوند حالبدر موارد احتباس ادراری اگر انسداد بالای مثانه باشد و حالب گرفته نباشد یا انسداد نسبی داشته باشد می توان برای تخلیه لگنچه کلیوی از سوند حالب استفاده کرد که با عبور از میان سیستوسکوپ در داخل بدن یا از روی گایدی که قبلا وجود داشته به موضع می رسد .
32خط تولید ست ارولوژیبرای شستشوی مثانه و دستگاه ادراری ،عمدتا در بخش های ارولوژی و همچنین شستشوی حین اعمال جراحی استفاده می شود .
33خط تولید سواپ اسفنجی پرپاین وسیله که از چسباندن یک قطعه اسفنج به انتهای آبسالانگ PVC تشکیل شده در هنگام پرپ موضع جراحی و یا پانسمان برای آغشته کردن موضع با مواد ضدعفونی کننده مانند بتادین مورد استفاده قرار می گیرد .
34خط تولید سوند فوگارتیکاربرد اصلی این محصول در خارج کردن لخته ها و آمبولیها ی شریانی است .طراحی ساختمان لوله و بالن آن به نحوی است که به راحتی در مسیر عروق شریانی حرکت می کند و شکل بالن پس از پرشدن به نحوی است که فشار متوازنی به جدار عروقی وارد می آورد و خطر پاره شدن عروق کاهش می یابد .
35خط تولید اپیدروال
36خط تولید ست خون دو راه (ست Y)برای تزریق خون یا مشتقات خونی از طریق آنژیوکت ،اسکالپ وین یا هرگونه بازنگهدارنده رگ توام با تزریق محلول رقیق و یا برای تزریق همزمان دو نوع مشتق خونی از این ست استفاده می شود .
37خط تولید ست پانسمانگاز استریل ، پنبه استریل ، پد (‌پد از لایه هایی از پنبه و گاز یا پارچه دیگری که قدرت جذب ترشحات را دارد تشکیل شده است)‌ ، باند نواری و چسب ، قیچی ، پنس و مواد ضد عفونی کننده. به جای گاز می توان از پارچه خانگی تمیز و غیر پرزدار استفاده کرد ولی مواد پرزدار و کرک دار (‌مثل پنبه)‌ ، نباید به طور مستقیم روی زخم گذاشته شوند ، چون رشته‌ها ممکن است به داخل زخم نفوذ کنند. کلیه وسایل پانسمان حتی الامکان باید استریل باشند
38خط تولید ست پانسمان ویژه روزانه،سوختگی ،دیابتست پانسمان در تمام شرایط اورژانس و غیر اورژانس که نیاز به پانسمان استریل جراحات می باشد قابل استفاده است .
39خط تولید ست پانسمان دیالیزاین محصول در انتهای عمل همودیالیز برای ایجاد فشار روی نقاط تزریق و به منظور جلوگیری از خونریزی پس از خارج کردن سوزن فیستولا از رگ یا حوضچه خون سرخرگی-سیاهرگی-مورد استفاده قرار می گیرد 
40خط تولید سوزن فیستولا (وریدی +شریانی)بازنگهدارنده رگ جهت سیستم گردش خون در بیماران دیالیزی است.در قسمت لوله کلمپ مخصوص جهت قطع جریان گردش خون در صرت لزوم وجود دارد .در دو نوع شریانی و وریدی تولید می شود که سوزن فیستولا شریانی واجد سوراخ چشمی می باشد .
41خط تولید سوند اکسیژن نازالاین محصولات با اتصال به منبع اکسیژن مرکزی یا کپسولی از یک سو وقرارگرفتن در ابتدای مجرای تنفسی بیمار از دیگر سو باعث رساندن اکسیژن در وضعیت استریل و عاری از هرگونه آلودگی به بیمار می شود .
42خط تولید صفربند سوند فولیاین محصول در واقع یک کانکتور با مجرای مسدود شده به شکل مخلوط ناقص است که با قرار گرفتن در دهانه خروجی سوند فولی مانع از خروج ادرار می گردد .
43خط تولید کات دان کتتردر مواردی که به علت افت شدید فشارخون و در کودکان با دهیدراتاسیون شدید که به دلـیل کـلاپـس عـروق امکان رگ گیری بـه طـور معمـول وجـود نـدارد ، بـرای بـرقـراری Iv line جهت تزریق دارو با استفاده از یک جراحی سرپایی این وسیله داخل رگ قرار داده می‌شود.
44خط تولید کلمپ بند نافاین محصول برای قطع ارتباط جریان خون مادر و نوزاد پس از طریق بستن بند ناف به کار می رود .
45خط تولید کیسه ادرار اطفال پسرانه و دخترانهدر مواردی که بیمار به طور موقت یا دائم جهت تخلیه ادرار از سوند استفاده می کند با استفاد از کیسه ادرار می توان به روش بهداشتی و تمیز اقدام به جمع آوری ادرار نمود .
46خط تولید کیسه ادرار پایی در مواردی که بیمار به طور موقت یا دائم جهت تخلیه ادرار از سوند استفاده می کند به روش بهداشتی و تمیز اقدام به جمع آوری ادرار کرد .
47خط تولید کیسه کلستومیدر مواردی که بیمار به طور موقت یا دائم از مسیر کلستومی جهت دفع مواد مدفوعی استفاده می کند ،با استفاده از کیسه کلستومی می توان به روش بهداشتی و تمیز ،اقدام به جمع آوری مواد دفعی کرد .
48خط تولید کتتر انتقال جنین اسبطراحی وساخت کتتر شستشوی رحم و انتقال جنین اسب به نحوی است که ایمنی کاربرد آن را کاملا "تامین " می نماید .ضمنا کاربرد کتتر باعث خراشیدگی مجرای ورود و محوطه واژن و رحم نمی شود .
49خط تولید  لوله تراشه کاف دارلوله تراشه برای لوله گذاری از راه دهان و یا بینی جهت کنترل مسیر هوایی و برقراری مسیر مناسب تنفس و تجویز داروهای بیهوشی به کار می رود .
50خط تولید لوله تراشه بدون کافلوله تراشه برای لوله گذاری از راه دهان و یا بینی جهت کنترل مسیر هوایی و برقراری مسیر مناسب تنفس و تجویز داروهای بیهوشی به کار می رود .
51خط تولید لوله کافدار حلقی (تشید)با بالا نگه داشتن توده زبان –اپیگلوت از کف فارنکس موجب باز ماندن راه هوایی می گردد.
52خط تولید لوله تراکئوستومی کافدار و بدون کاف جهت ایجاد یک راه هوایی انتخابی برای درمان احیانا طولانی مدت بیمارانی است که نیاز به راهی برای تنفس یا ساکشن ترشحات یا تهویه مکانیکی دارند .
53خط تولید لوله هوا (ایروی)این وسیله جهت برقراری راه هوایی بیمار در طول بیهوشی جهت عمل جراحی یا مواردی که بیمار قادر به تنفس ارادی نمی باشد مورد استفاده قرار می گیرد .
54خط تولید لوله رابط ماسک اکسیژن این محصولات با اتصال به منبع اکسیژن از یک سو و قرار گرفتن در ابتدای مجرای تنفسی بیمار از دیگر سو باعث رساندن اکسیژن در وضعیت استریل و عاری از هرگونه آلودگی به بیمار می شود .
55خط تولید لوله رابط دیالیز گامبرو-کوب
56خط تولید لوله رابط دیالیز فزرنیوس-اونیورسال 
57خط تولید میکروست بـرای تجـویـز حجـم مشخـص و دقیقـی از داروهـا و محلـول‌هـای وریـدی به واسطه آنژیوکت و اسکالپ وین مورد استفاده قرار می گیرد. نحوه استفاده از آن مانند ست سرم است. با این وسیله امکان تنظیم قطرات وجود دارد.
58خط تولید میکروست خون این محصول برای تزریق حجمی مشخص و دقیق از خون یا مشتقات خونی موجود در یک کیسه خون به آنژیوکت ،اسکالپ وین یا هرگونه بازنگهدارنده رگ بیمار و به طور عمده در اطفال مورد استفاده قرار می گیرد .
59خط تولید مکونیوم آسپیراتور آسپیره شدن مایع آمنیوتیک آغشته به مکونیوم توسط مادر نوزاد در زایمان طبیعی و سزارین مخاطرات جدی برای نوزاد در بر دارد .ست آسپیراتور مکونیوم در این موارد به کمک تیم احیاء امده تا مکونیوم هر چه سریع تر و باترومای کمتر از راههای تنفسی نوزاد خارج می شود .این وسیله سامل یک لوله ی نای نوزاد متصل به رابط مخصوص ،کانکتور های بزرگ و کوچک و رابط دریچه کنترلی می باشد .
60خط تولید مینی واک این وسیله با استفاده از سیستم خلاء خون و ترشحات حفره های داخل بدن را که پس از عمل جراحی در بدن باقی می ماند و به بیرون می مکد .این عمل به صورت تدریجی انجام شده و از عفونت و هماتوم در محل عمل جلویگری می نماید.
61خط تولید همواک (انواع)این وسیله با استفاده از ایجاد سیستم خلاء و مکانیسم مکش ، خون و ترشحات حفره ای داخل بدن را که پس از عمل جراحی در بدن باقی می مانند خارج می کند.
62خط تولید تی تیوبT تیوب محصولی است که برای خارج کردن صفرا از بدن بیمار در جراحیهای مختلف کبد و کیسه صفرا از جمله پیوند کبد،سنگ کیسه صفرا و ...مورد استفاده قرار می گیرد .
63خط تولید سوند فولی لاتکس این سوندها به دو نوع لاتکسی و سیلیکونی تقسیم می شوند و انواعی از سوندهای ثابت داخل مثانه هستند که توسط یک بالون در داخل مثانه ثابت شده و برای جمع آوری ادرار به کار می روند. سوندهای ادراری بر اساس سن و سایز بیماران اندازه‌های متفاوتی دارند. در بیمارانی که به دلایل خاصی مثل ناتوانی حرکتی ، اختلال هوشیاری ، اعمال جراحی و بی اختیاری ادرار و ... نیاز به استفاده طولانی مدت از سوندهای دائم ادراری دارند 
64خط تولید ست فولی این ست برای کارگذاری سوند فولی تهیه شده و تمام وسایل اصلی و جنبی لازم برای این منظور در آن وجود دارد .
65خط تولید سوند پتزرو مالیکوت نوعی کاتتر بدون بالن است و برای درناژ نفروستومی و سیستوستومی بکار می رود .در موارد احتباس ادرار برای شستشو یا درناژ ادراری سوپراپوبیک به طور موقت یا مستمر مورد استفاده قرار می گیرد .
66خط تولید آنژیوکت آنژیوکت ست اتصال سرم و سایر مایعات به عروق است. این وسیله جهت تزریق‌های مکرر یا طولانی مدت سیاهرگی داروها ، خون یا سایر محلول‌های تزریقی به کار می رود. آنژیوکت‌ها بر اساس سایز بیمار و مورد مصرف آن اندازه‌های متفاوتی دارند. معمولا آنژیوکت‌های صورتی رنگ ظریف تر بوده و در بچه ها ، عروق کوچک تر و برای انفوزیون سرم‌های ساده به کار می روند
67خط تولید سه راهی آنژیوکتبرای وارد کردن و تزریق هم زمان چند مایع به بدن به کار می رود.
68خط تولید سوند معده سوندهای نازوگاستریک که از راه دهان یا بینی بیمار تعبیه می شوند ، برای شستشوی معده  (در موارد خونریزی یا مسمومیت ها) یا برای تغذیه بیمار به کار می روند. این لوله‌ها بر اساس سایز و سن بیمار اندازه‌های متفاوتی دارند که از طریق رنگ کانکتور آن‌ها قابل افتراق هستند
69خط تولید سوند تغذیه Feeding Tubeفـیـدیـنـگ تـیـوب بـرای اسـتـفـاده در نـوزادان و اطـفال و نـازوگـاسـتریک بـرای اسـتـفـاده در خردسالان و بزرگسالان طراحی شده است. از جمله کاربرد این وسیله ، تخلیه معده از خون یا مـایـعـات در مـواردی مـانـنـد مـسـمـومـیت غذایی ، خـونـریزی‌هـای دسـتـگاه گـوارش ، مـسمـومـیت دارویی و ... است. همچنین در موارد عدم امکان تغـذیـه ارادی می توان جهت تغذیه یا خوراندن داروها از این وسیله استفاده کرد.
70خط تولید اسپکلوم ‌وسایلی هستنـد کـه بـرای معاینات ژنیکولوژیک ، سرویکس و واژن به کار می روند. سایز کوچک ، متوسط و بزرگ دارند و بر اساس سایز بیمار استفاده می شوند.
71خط تولید انواع نخ و سوزن جراحی نـخ‌هـای بخیـه شامل انواع اصلی نایلون ، نخ ابریشم (‌سیلک)‌ و کات گوت است که بر‌ اساس نوع و مدل سوزن آن‌ها استفاده‌های مختلفی دارند و به دو دسته قابل جذب و غیر‌قابل جذب تقسیم می شوند. انواع قابل جذب شامل دو نوع طبیعی و مصنوعی است. نوع طبیعی خود به دو نوع پلین (plain) و کرومیک (chromic) تقسیم می شود. قابل ذکر است که به نخ‌های قابل جذب طبیعی کات گوت (catgut) هم گفته می شود. مدت زمان جذب برای نخ‌های پلین بین 1 تا 14 روز بر حسب سایز نخ در نسوج مختلف بدن است. هرچه قطر نخ بیشتر باشد ، زمان جذب بیشتر خواهد بود. نخ‌های پلین بیشتر در نقاط سطحی بدن و برای دوختن زیر جلد و عروق سطحی و گاهی در جراحی پلاستیک برای دوختن پوست و زیر پوست استفاده می شود. پلین و کرومیک از بافت همبند تخلیص شده ساخته شده اند ، بنابراین در بیماران دچار حساسیت یا آلرژی شناخته شده نسبت به کلاژن دارای منع مصرف هستند. مصرف این نخ‌ها در نسوج قلب ، عروق و اعصاب است. نخ‌های پلین و کرومیک برای اینکه همیشه نرم بمانند و از خشکی آن‌ها جلوگیری شود ، داخل نوعی محلول که با درصد مشخصی از الکل و گلیسرین و آب مقطر ساخته می شود قرار می گیرند و در ضمن ماده ای به این محلول اضافه می شود تا از زنگ زدن سوزن جلوگیری شود.